Search This Blog Below

Today Cosplay
Cosplayer

Wednesday, May 26, 2010

One Piece 586 Spoiler and Summary

Click Images to Enlarge





















One Piece Volome Cover

Source: 2ch
Status: confirmed

title of the Chapter is: City of Foul Stench

Ace: You're gonna burn this Trash Mount!?
BlueJam: You idiot, keep your voice down... The dwellers of the Trash mount might hear you

Ace: why would you do that!?
Luffy: We have to tell the old men living in the Trash Mount!! This guys is a bad guy afterall!!

BlueJam: I said don't make any sound! men, keep them down!! ....I'm not behind all this
The cargo you carried in today and yesterday were full of oil and explosives.
The fire will be so huge, there's no way any human could get away from it

BlueJam: It's too much for even the infamous brats like you?
But now that you know our plan...I can't let you go.
Before I set them on fire, I need to ask you one thing.....
You are stashing up some treasures some where, are you not?

Ace & Luffy: !!?

BlueJam: Damn you King!!!!

Ace: Alright, I cut it!
Luffy: It's hot!! We can't get away!!
Ace: Damn, I can't believe what we got ourselves into!!

Ace: Stop it, if you cry any more I'll leave you here!!
Luffy: !!? It's... it's not hot!!

Lufy: Oh god it's hot!! I mean it's not!!
Ace: Damn... it's all sea of fire outside
Luffy: *cough* I can't breath, it hurts...! I mean it doesn't! The air is hot...!! I mean it's not...!!
Ace: Don't worry, I'm here with you. We'll get through!

Citizen: Did you hear? This fire was started by the BlueJam Pirates!!
Citizen: I knew it, they're the only ones that would do this...!
Citizen: It seems they did it so the World Government's inspectors can't get in!!

BlueJam: Burn all the Trash, men! Hahaha!! Once I finish this up, my long time dream will come true!!
We're gonna be awarded by the King, and become a noble and live in the High Ground City!!! Hahahaha!!

BlueJam: Alright, the fire's gonna get to us soon....!! Let's escape to the Great Gate, the army is waiting for us
Pirate: Captain BlueJam!! There's... a problem...!!
Pirate: Captain, it cant be!!

BlueJam: What the hell are you thinking!! Open the gates, Army!!
You told us you'll let us escape from here!!! What happend to our promise, King!?
When I'm done with this job, you told me you'll make me a noble.... Damn you, have you decieved me!?

Sabo: Ace!! Luffy!!! Run away!!!
Soldier: Hey look, that kid is still here!! Throw him out!!

Dragon: What's wrong, little boy
Sabo: Hey mister, the ones behind this fire... are the King and the nobles!! It's true!!
This city smells worse than the Trash Mount!! It reeks of human corruption!!
If I stay here.... I can't be free!!!

Sabo: I am ashamed to be born a noble!!!!!
Dragon: (Goa Kindom... you would make a small child say such things!?)
Dragon: I understand well.... I was born in this country as well!!
But I don't have the power to change this nation yet....
Sabo: Mister, you will listen to me?
Dragon: Yes, I will not forget

Ace: Run, Luffy!!
Iva: Dragon!! It's all ready!!
Dragon: Yeah... .

Terjemahan Bahasa Indonesia oleh Vebyo Arson untuk Bocoran One Piece 586 :
judul dari cerita kali ini adalah: Kota yang berbau busuk

Ace: kau akan membakar Gunung Sampah ini!?
BlueJam: kau bodoh, pelankan suaramu... nanti penghuni gunung sampah ini akan mendengarmu

Ace: mengapa kau melakukannya!?
Luffy: Kita harus memberitahu orang tua yang tinggal di Gunung Sampah! pria ini benar2 orang jahat!

BlueJam: Aku bilang jangan membuat suara apapun! kawan2, amankan mereka!! .... Aku bukanlah orng yang berada dibalik semua ini
kargo yang kau bawa di hari ini dan kemarin penuh dengan minyak dan bahan peledak.
Ledakannya akan begitu besar, tidak ada cara seorang pun akan lolos dari ledakan itu

BlueJam: Terlalu banyak bahkan untuk anak nakal yang terkenal seperti kau?
Tapi sekarang kau tahu rencana kami ... aku tidak bisa membiarkan kau pergi.
Sebelum aku membakarnya, aku punya pertanyaan untuk kalian.....
kalian menyembunyikan harta di suatu tempat, bukan?

Ace & Luffy:!!?

BlueJam: Raja Brenksek!!

Ace: Baiklah, aku potong!
Luffy: Ini panas ! Kita tidak bisa lolos!
Ace: Sialan, Aku tidak percaya kita melibatkan diri dalam hal ini!

Ace: Hentikan, jika kau menangis lagi aku akan meninggalkanmu di sini!
Luffy:!!? tapi Ini...panas sekali bukan...?!

Lufy: Oh Tuhan itu panas! Maksudku gak panas!
Ace: Sial ... diluar ada lautan api
Luffy: * * uhuk..uhuk... aku tidak bisa bernapas, sakit ...! Maksudku tidak! Udara panas ...!! Maksud aku tidak panas ...!!
Ace: Jangan khawatir, aku di sini bersamamu. kita akan melewati smua ini!

Warga Negara: Apa kau dengar? api ini dimulai oleh Bajak Laut Bluejam!
Warga Negara: Aku tahu itu, mereka satu-satunya yang akan melakukan hal ini ...!
Warga Negara: Sepertinya mereka melakukannya sehingga inspektur Pemerintah Dunia tidak bisa masuk!

BlueJam: Bakar semua Sampah, kawan! Hahaha! Setelah aku menyelesaikan ini, mimpi lamaku akan menjadi kenyataan!
Kita akan diberikan hadiah oleh Raja, dan menjadi seorang bangsawan dan tinggal di High Ground City! Hahahaha!

BlueJam: Baiklah, api itu akan menuju kearah kita ....!! Mari kita melarikan diri ke Gerbang yang mulia, tentara sedang menunggu kita
Bajak Laut: Kapten Bluejam! Ada ... suatu masalah ...!!
Bajak Laut: Kapten, itu mustahil!

BlueJam: Apa yang kau pikirkan! Buka gerbang, Tentara!
kau bilang kemarin kau akan membiarkan kami lolos dari sini! bagaimana dengan janji kita, Raja!?
Ketika aku telah selesai dengan pekerjaan ini, kau bilang kau akan membuat aku .... mulia Sialan kau, kau menipuku!?

Sabo: Ace! Luffy! Lari!
Prajurit: Hei lihat, anak itu masih di sini! Usir dia!

Dragon: Ada masalah apa, anak kecil?
Sabo: Hei tuan, mereka yang menjadi penyebab kebakaran ini ... adalah Raja dan para bangsawan! Hal Itu benar!
Kota ini lebih buruk dari pada bau Gunung Sampah! Ini berbau seperti manusia korupsi!
Jika aku tinggal di sini .... Aku tidak bisa bebas..!!!

Sabo: aku malu terlahir sebagai bangsawan !!!!!
Dragon: (Goa Kindom ... kau akan membuat seorang anak kecil mengatakan hal-hal seperti itu!?)
Dragon: aku mengerti dengan baik .... aku lahir di negara ini juga!
Tapi aku belum memiliki kekuatan untuk mengubah bangsa ini ....
Sabo: Tuan, kau akan mendengarkan aku?
Dragon: Ya, aku tidak akan melupakan kata2mu..

Ace: Lari, Luffy!
Iva: Dragon! Semuanya siap!
Dragon: ya ... .






Tunjukan rasa terima kasihmu dengan menekan tombol dibawah ini dan membagikannya ketemanmu yang lain lewat facebook
hitsuke Thanks

One Piece 586 Spoiler is not complete yet so
Press CTRL + D to Bookmark this page


Tag : ONE PIECE, One Piece 586, One Piece 586 Spoiler, One Piece 586 raw, One Piece 586 Predictions, One Piece Manga 586, ONE PIECE SPOILERS, One Piece 586 Spoilers, One Piece 586 Spoiler Pics and Summaries, One Piece Anime, One Piece Chapter 586, Bocoran One Piece 586, One Piece 586 Wordpress, One Piece 586 English, One Piece 586 Confirmed Spoiler, One Piece 586 Read Online, One Piece 586 Download, One Piece 586 Bahasa Indonesia, One Piece 586 Onemanga, One Piece 586 Mangahelpers, One Piece 586 MangaStream.

Keep in touch for Next ONE PIECE, One Piece 587, One Piece 587, One Piece 587 spoiler.

No comments:

Post a Comment